ELEMENTS VISUALS PER FIRES, CONGRESSOS, PRESENTACIONS

posted in: Articles | 0

 

Elements i productes gràfics visuals que no poden faltar en les teves presentacions, fires, esdeveniments…

CAPTA L’ATENCIÓ DEL TEU CLIENT!!

 

La finalitat de tota fira, congres o esdeveniment és captar la atenció i interès del usuari o client. Aconseguir que la persona observi quelcom que el convidi a apropar-se a la nostra posició. Per aconseguir-ho necessitem iniciar una conversació gràfica entre l’individu i l’espai de comunicació, de manera que hi hagi un apropament i curiositat. 

La comunicació visual i com utilitzar-la és la clau per captar l’atenció i difondre el missatge. 

Els recursos visuals gràfics són de gran ajuda  i permeten dirigir l’atenció visual i impactar a través de les imatges , gràfics, etc.  

  • La seva interpretació és immediata 
  • Faciliten la personalització
  • Faciliten la comprensió del missatge que volem transmetre

És important invertir una quantitat del pressupost de màrqueting de la teva empresa en esdeveniments, presentacions, fires, etc. 

Existeixen moltes opcions d’impressió tant en gran format i com en digital, amb una gran varietat de materials i mides que es poden imprimir, ofereixen moltes possibilitats en decoració, tant en espais interiors com exteriors. 

El conjunt d’elements que escollís ha de transmetre l’essència del teu negoci: servei; filosofia; valors i productes. A més d’impactar amb la imatge corporativa i la marca de l’empresa o producte que desitgis destacar. 

 

Has pensat quins elements gràfics poden captar millor l’atenció dels teus possibles clients?

 

A continuació et proposem alguns dels elements gràfics visuals per a fires, congressos i esdeveniments: 

 

imprmie-roll-up-photocall-panel-decorativo-bandera

ROLL UP:

Són un tipus de publicitat en format display amb una característica molt peculiar: Són auto-enrotllables i auto-muntables. Gràcies a una estructura d’alumini pots enrotllar i desenrotllar el suport gràfic sense necessitat de realitzar cap tipus d’instal·lació, és un format publicitari fàcilment transportable per a la seva lleugeresa i pot ser utilitzat per les empreses en diversos espais com: punts de venda, presentacions, fires, inauguracions, esdeveniments, etc. 

El Roll Up,  a més de ser un producte molt econòmic, permetrà vestir ràpidament el teu esdeveniment. 

Col·locats estratègicament aportaran una bona presencia visual i informació als visitants. 

 

LONES:

La lona és un gran element visual tant en espais exteriors com interiors.

Pots cridar l’atenció del teu punt de venda o acte des de varis metres de distància. Dissenya una lona i col·loca-la en una estructura que sobresurti, a una altura suficientment elevada perquè qualsevol persona des de qualsevol lloc pugui visualitzar-la. 

Una de les avantatges de les lones és que al ser un material flexible són fàcils de transportar i col·locar ràpidament en qualsevol espai. Per subjectar-les normalment es posen traus a la lona. 

 

PANELLS DECORATIUS:

El panel decoratiu, és un element gràfic visual que destaca per la seva elegància.  Habitualment s’imprimeix sobre material rígid, lleuger i amb acabats de qualitat. Els materials que pots utilitzar son: Foam, PVC i Metacrilat.

És un element de un gran impacte visual, elegant i decoratiu, habitualment s’utilitza per decorar espais interiors en el punt de venda o en espais de treball com oficines, recepcions, showrooms, etc. 

 

PHOTOCALL:

És el fondo decoratiu i publicitari pels teus actes. 

És un espai publicitari de cert volum, que serveix com fons decoratiu i publicitari. S’utilitza principalment en presentacions, fires y esdeveniments per potenciar la imatge o marca. 

Existeixen molts tipus de Photocall, normalment consta d’una estructura i una gràfica impresa en lona o un material flexible. L’estructura pot variar segons les necessitats i fins i tot trobem estructures telescòpiques que poden ajustar-se a diferents formats. 

També es poden personalitzar els photocalls, per exemple les finestres de fotografia per a xarxes socials com Instagram.

promocions-merchandising-tarjetas-imprime-para-ferias

 

FULLETS I CATÀLEGS:

Els fullets segueixen sent una eina eficaç en marqueting tant per cuidar la imatge corporativa com per estimular les vendes. El fullet permet al client emportar-se a casa informació impresa de l’explicació que prèviament li hagis facilitat sobre les prestacions i característiques d’un determinat producte o servei, així com tot tipus de publicitat general de l’empresa. 

 

MERCHANDISING:

Els elements gràfics de merchandising, a part d’influir, poden ser d’utilitat per als teus clients, de manera que els conserven i utilitzen convertint-se en ambaixadors de la teva marca. Poden ser petits detalls com stickers, calendaris, llibretes, agendes, imans, carpetes, bolígrafs, etc. Són detalls senzills d’utilitat amb els que pots publicitar la teva marca de forma efectiva.

 

PROMOCIONS:

Et pot interessar entregar als assistents o clients promocions en forma de vals o flyers, per a que posteriorment els utilitzin per adquirir productes amb descomptes o amb oferta. 

 

TARGETES I ACREDITACIONS:

No t’oblidis de verificar que portes a sobre targetes de presentació, diuen molt de la persona i de l’empresa. Són imprescindibles en qualsevol esdeveniment i són vitals perquè el teu client pugui contactar amb tu i per fer relacions públiques. 

En el nostre negoci és molt habitual rebre comandes d’última hora per haver oblidat les targetes de visita.

Existeixen infinitat d’elements gràfics, i constantment apareixen nous suports, tintes, acabats i aplicacions. Per això és important mantenir-se informat. No dubtis en consultar-nos  les novetats o les alternatives existents per a que el teu esdeveniment sigui tot un èxit. El nostre equip t’atendrà i assessorarà, acompanyant-te en tot moment. 

L’ús de l’estratègia Blended Marketing és important també en els teus actes.

No oblidis realitzar fotografies durant l’acte i puja-les en temps real a les teves xarxes socials

SHARE

Leave a Reply