Màxima exclusivitat, el teu propi color Pantone

posted in: Noticies | 0

 

La utilització del color com a element diferenciador de la marca és una de les estratègies de branding més important per a les empreses. Els consumidors som capaços de reconèixer una marca pel seu color inclús abans de veure cap lletra o percebre alguna forma.

El Pantone Color Institute ha creat colors per marques internacionalment reconegudes però…

Pot una persona comprar el seu propi color personalitzat?

La resposta es , encara que és un capritx a l’abast de molt pocs. Només dues persones en tot el món tenen el seu color #Pantone: el raper #JayZ  i #SherryChris, la CEO de l’empresa Better Homes and Gardens Real Estate LLC.

Però, com aconsegueix Pantone definir el color exacte per a una persona? El client primer ha de portar un objecte del color que vulgui plasmar, en el cas de Jay Z va ser un tros de la seva antiga moto, color blau, i Sherry Chris va decidir-se pel rosa intens de la seva bufanda preferida.

A partir d’aquest moment tot queda en mans de Pantone, analitzen l’objecte i generen centenars de potencials colors fins a reduir-los al color que representa exactament l’esperit de la persona. Per finalitzar el procés, Pantone ofereix als clients mostres del seu color i genera valors CMYK assignant un únic número al seu catàleg (Sherry Chris Pink es el SC 2011; la referència del blue Jay Z es confidencial).

Els dos famosos utilitzen el color com a marca personal i única. Sherry Chris es va plantejar no comprar-se’l però després va pensar: “De veritat necessito això? Hi ha moltes coses que no es necessiten però és ‘cool’ poder dir només en Jay Z i jo”.

Si us sentiu personalment identificats amb un color i teniu desenes de milers de dòlars que no sabeu on invertir, no dubteu en crear el vostre propi color Pantone.

 

SHARE

Leave a Reply